Polski film
Improvizovaná komedie o dávném přátelství známých brněnských herců P. Lišky, M. Daniela, T. Matonohy, M. Poláška a J. Budaře, jejichž osobní život a tvůrčí práce se pohybuje neustále na hranici mezi fikcí a realitou, fantazií a skutečností.