Dave dostane příležitost vystoupit jako předskokan slavného rappera, ale jeho pošramocené nervy u něj vyvolají krizi identity. Když Dave požádá GaTu, aby předstíral, že je jeho povzbuzovač, GaTa je nucen čelit vzpomínkám z minulosti.