Neuvěřitelný život rockera Coxe
Hudební parodie sleduje vzestup a pády Deweyho Coxe – tragédie, drogy, láska i sláva z něj udělají rockovou legendu a národní ikonu.
V této parodii na oblíbené hudební životopisy prochází rokenrolová legenda tragédií, drogovou závislostí i řadou bezvýznamných vztahů. Navzdory tomu se z Deweyho Coxe stane národní ikona a nakonec získá i lásku úžasné ženy.