Václav
Outsider Václav skončí ve vazební věznici, kde lékaři zjistí, že je autista. Jeho matka chce požádat prezidenta o milost, ta je však podmíněna peticí.
Neoblíbený vesnický outsider Václav (40), který svým chováním připomíná pubertálního kluka, skončí ve vazební věznici, kde lékaři zjistí, že je autista. Jeho matka chce požádat prezidenta o milost, ta je však podmíněna peticí spoluobčanů...