Odchytová služba
Když Lazsla, převtěleného do netopýra, odchytne správa zvířat ze Staten Islandu, musí ho ostatní zachránit. Nadja mezitím nedokáže nadále odolávat pokušení v podobě svého reinkarnovaného milence Gregora.