Zombieland
Columbus přežil morovou ránu, která proměnila lidstvo v zombie, jen proto, že je neskutečný zbabělec. Po zuby ozbrojený Tallahassee naopak strach vůbec nezná. Jenže tihle dva spolu musí vydržet, jinak je zombie přemohou.