22 Jump Street
Poté, co si prošli nástrahami střední školy, čekají na policisty Schmidta a Jenka velké změny. Jsou pověřeni prací v utajení na místní vysoké škole.
Poté, co si prošli nástrahami střední školy (dvakrát po sobě), čekají na policejní důstojníky Schmidta a Jenka velké změny. Jsou pověřeni prací v utajení na místní vysoké škole, kde mají vypátrat nepolapitelného drogového dealera.