Na čí jsi straně?
Datum hlasování o nedůvěře Loganovi se blíží. Roman se jako člen výboru snaží zůstat neutrální. Logan přijíždí do Washingtonu na schůzku s prezidentem, ale obává se, že by mohla být na poslední chvíli zrušena. Tom úspěšně zabrání očekávanému skandálu.