Lákání peněz pro chudinky
Blíží se každoroční benefiční akce společnosti. V rámci příprav Kendall piluje svůj projev a pověřuje odborníka na živé vysílání ze sítě Waystar ATV Network, aby ho doprovázel. Tom zdědí "virus" po svém předchůdci a sdílí s Gregem znepokojivý soubor.