Už jsou tady všichni
V závěrečné epizodě první sezóny se Logan a jeho tým ocitají v defenzivě, když se na svatbě Toma a Shiv rozšíří zpráva o plánovaném převzetí společnosti Waystar. Situace je stále napjatější, ale Kendall naštěstí najde únikovou cestu.