Šanghaj
Andrew jede do Šanghaje ochutnat kuřecí srdce a šnečí ulity. Andrew zažije i další ochutnávková dobrodružství díky želvě uvařené legendou, při pomoci starodávné rybářské rodině nebo při shánění hadí žluči.