Senegal
Andrew cestuje do Senegalu za šneky ve tvaru mozku a opalovaným hovězím kotníkem. Andrew se ponoří do kultury západní Afriky, od skoro smrtelného rybářského výletu do dávných slaných lovišť na moři po ovci opečenou místní rodinou.