Bronx
V newyorském Bronxu ochutná Andrew vydří polévku a čerstvého kojota. Andrew odhalí silnou a jedinečnou kulturu i díky místnímu hrdinovi se sekáčkem na vepřové, portorickým ptačím žaludkům podle babičky nebo potápění se pro večeři v Long Island Sound.