Madrid
Andrew míří do Madridu, kde šéfkuchaři píší novou kapitolu do městské kuchařky. Andrew zjistí, že Španělsko je plné vzrušujících chutí, od omelety z vnitřností přes starobylá prasečí jatka po rolexky z kachních jater.