Rath se potýká s děsivými vizemi. Charlotte přijíždí do Sonnenbornova domu a je svědkem toho, jak policisté Kruschke a Lanke odvádějí doktora Schwarze. Toni a Renata se mezitím pokoušejí o útěk.