Výslechy Kuschkeho a jeho lidí vedou k jedinému závěru: všichni obviňují mrtvého Naumanna. Muži již nemohou být dále drženi ve vazbě. Gräf neochotně předá Rathovi kompromitující fotografie Wendta.