Na tanečním maratonu vystřídá Gräfa Rudi, který drží v náručí vyčerpanou Charlottu. Heymann a Katelbach vysvětlují Rathovi, jak funguje boxerský byznys. Na velitelství SA se Moritz a jeho přátelé připravují na operaci.