1. dubna 1931. Rath, Stennes a další vojáci SA vtrhnou do sídla NSDAP v Hedemannstrasse. Armén slíbí, že doktora Schmidtha zabije, ale nakonec to nechá na Rathovi. Je Rath schopen zavraždit vlastního bratra?