Jeskyně Howe Caverns
Tým dílny OCC vyráží prozkoumat jeskyně Howe Caverns. Paul Junior i nadále pracuje pro OCC jako konzultant a napadne ho nový projekt, který chce realizovat mimo dílnu OCC.