Motorka pro NHL/Motorka B-2 Bomber
V první epizodě šesté série si zaměstnanci OCC musí v krátkém termínu poradit se dvěma novými zakázkami: motorkou B-2 Bomber pro leteckou firmu Northrop Grumman a další pro NHL.