Motorka pro tým pořadu Jon a Kate plus 8
Jon Gosselin, moderátor série Jon a Kate plus 8, zadal partě v OCC, aby pro něj postavila motorku. Tým OCC vyrazí na Gosselinův ranč hledat inspiraci pro nejnovější projekt.