Motorka pro firmu Gladiator Garageworks
OCC pracuje na motorce pro firmu Gladiator Garageworks. Mikey všechny baví, Junior je hvězdou podcastu Adama Carolly a Senior zadržuje slzy, když mluví o milované osobě.