New York
Jon Stewart se připojí ke Queens, aby se podělil o své vzpomínky na život v New Yorku, a Phoebe a Jessica prověří jeho znalosti o pizze. Přijedou také komici Michelle Buteau, Mark Normand a Baron Vaughn.