Svéráz
Phoebe a Jessica debatují o svých módních inspiracích a na pódiu se k nim přidává Uzo Aduba, aby s nimi probrala jejich podivné obsese. Dále vystoupí komici Naomi Ekperigin, Al Jackson a Gary Gulman.