Žhavý chlapi
Phoebe se podělí o své neúspěšné pokusy sbalit slavnou celebritu a ke Queens se na pódiu připojí Tituss Burgess, který radí, jak se chovat k Beyoncé. Přidají se komici John Early, Jackie Kashian a Kevin Barnett.