Elektra
Strhující dobrodružná fantasy z tvůrčí dílny, z níž vzešli X-Men a Spider-Man, představuje udatnou bojovnici Elektru, která musí svést rozhodující zápas mezi dobrem a zlem. Režii má Rob Bowman, v titulní roli Jennifer Garnerová.