International
Clive Owen coby agent Interpolu Salinger a Naomi Wattsová v roli zástupkyně státního návladního Whitmanové se ve strhujícím politickém thrilleru.
Clive Owen coby agent Interpolu Salinger a Naomi Wattsová v roli zástupkyně státního návladního Whitmanové se ve strhujícím politickém thrilleru z dílny německého filmového iluzionisty Toma Tykwera snaží odhalit spiknutí, které míří nebezpečně vysoko.