Back Burners
Ο Στρίνγκερ μαθαίνει από την Ντονέτ πως η Μπριάνα σκέφτεται να μιλήσει στον Μακνάλτι. Ο Μπανκ λαμβάνει ένα τυλιγμένο δώρο - έκπληξη.