Alfa Romeo 164L του 1991
Ο Μάικ εντοπίζει μια σπάνια Alfa Romeo 164L του '91. Εμφανισιακά του αρέσει, αλλά χρειάζεται δουλειά από τον Αντ. Το αμάξωμά του είναι άψογο, αλλά ο κινητήρας έχει διαρροή.