Toyota MR2 Turbo του 1991
Τα αγόρια ανακαλύπτουν ενθουσιασμένα ένα θρυλικό Toyota MR2 Turbo του 1991. Όμως, μια μικρή βλάβη εξελίσσεται σε μεγάλο πρόβλημα για τον Αντ, καθώς πρέπει να αλλαχθεί ο κινητήρας.