Της δυσαρέσκειάς μας ο χειμώνας
Η Κιμ ξεκινά νέες χριστουγεννιάτικες παραδόσεις. Ο Μπάρι και ο Μίκα περνούν μόνοι της γιορτές. Η Ολίβια παραδέχεται ότι έχει συζυγικά θέματα.