Καμία κληρονομιά δεν αξίζει όσο η ειλικρίνεια
Ο Ίθαν δυσκολεύεται να βρει ισορροπία μεταξύ της Ολίβια και της οικογένειάς του. Ο Μπάρι και η Μίκα έρχονται κοντά. Η Ολίβια συναντά τη αδερφή της.