Ρωμαίο, Ρωμαίο!
Η Κιμ λέει στον Άιζακ ότι βγαίνει ραντεβού. Ο Μίκα και η Μοράια δυσκολεύονται να συμφιλιωθούν με τον Ίθαν. Η Ολίβια και ο Ίθαν σε συζυγικές εντάσεις.