Captain Terry's spray-on hair
Ο Τσάρλι συντρίβεται όταν ανακαλύπτει ότι δεν ικανοποιεί την Τσέλσι. Ο Άλαν προσπαθεί να διορθώσει την αραίωση των μαλλιών του φτηνά.