This is Not Gonna End Well
Το δίπλωμα οδήγησης του Τσάρλι λήγει και γίνεται οδηγός του ο Τζέικ. Ο Άλαν θέλει να πάει στο πάρτι γενεθλίων της Τσέλσι.