Baseball Was Better With Steroids
Ο Τσάρλι αμφιβάλλει για τη σχέση του με την Τσέλσι, όταν επιστρέφει η Μία στην πόλη. Η Τζούντιθ γεννάει. Ο Άλαν και ο Χερμπ την πάνε στο νοσοκομείο.