Sir Lancelot's Litter Box
Ο Τσάρλι απρόθυμα δέχεται να μείνει μαζί του η Τσέλσι, θρηνεί που δεν είναι εργένης πια. Ο Άλαν βλέπει ότι δεν υπάρχει χώρος για εκείνον στο σπίτι.