Just Like Buffalo
Ο Τζέικ λέει τα σεξιστικά σχόλια του Τσάρλι μπροστά στην ομάδα στήριξης της Τζούντιθ. Οι γυναίκες αποφασίζουν ότι ζει σε ακατάλληλο περιβάλλον.