No Sniffing, No Wowing
Ο Άλαν συστήνει στον Τσάρλι τη σέξι δικηγόρο του, Λόρα. Η Τζούντιθ έχει πει ότι ο Τσάρλι είναι κακή επιρροή για τον Τζέικ.