Somebody That I Used To Know
Στα γραφεία της Αρχής, οι καγκελάριοι διασκεδάζουν μετά το μακελειό που προκλήθηκε από τη Λίλιθ. Ο Μπιλ κλονίζεται από μια μακρινή ανάμνηση.