Gone, Gone, Gone
Με τις επιθέσεις βρικολάκων σε ανθρώπους να αυξάνονται, η Αρχή προσπαθεί να κερδίσει τη δημόσια εύνοια. Ο Τζέισον βρίσκει έναν μυστηριώδη πάπυρο.