Sunset
Ο Μπιλ δίνει στην Τζέσικα μια εντολή θρησκευτικής φύσεως, που η ίδια απεχθάνεται να εκτελέσει. Έχοντας ένα βίντεο του Ράσελ και του Στιβ, ο στρατός παραδίδει τελεσίγραφο στην Αρχή.