In The Beginning
Η Σαλόμ αποκαλύπτει τους συμμάχους της, ενώ οι Μπιλ και Έρικ δοκιμάζουν το ιερό αίμα. Μια αποκάλυψη θα κάνει την Σούκι να αναρωτηθεί πώς θα ήταν χωρίς δυνάμεις.