Tee-Tee Pa-Pah
Με έναν ανεμοστρόβιλο να πλησιάζει, η Σαμ προετοιμάζεται για μια διαφορετική καταιγίδα καθώς μοιράζεται την αλήθεια για τον Ρικ με την Τρίσια.