Feast of St. Francis
Με τα χρήματα να λιγοστεύουν, η Σαμ γίνεται δημιουργική στην αναζήτηση λύσης για την επερχόμενη συγκομιδή καλαμποκιού και αργότερα αντιμετωπίζει τον Ρικ.