Knick-Knacks and Doodads
Η Σαμ αρχίζει να δένεται με άλλα μέλη της Χορωδίας, αλλά η ανερχόμενη φιλία της με τον Τζόελ απειλείται λόγω των ανταγωνιστικών προοπτικών για το μέλλον τους στο Κάνσας.