Καρχαρίας στον οίκο νυφικών!
Ο Ράντι δεν έχει επιλογή όταν στον οίκο έρχεται η σταρ των ριάλιτι Μπάρμπρα Κόρκοραν. Η Μπρίτζετ θέλει ένα νυφικό για να πει το ναι και μετά να τρέξει σε ημιμαραθώνιο στο Βέγκας!