Είμαι η νύφη, κάντε στην άκρη!
Η Νίκι θέλει ένα νυφικό-αποθέωση για τον γάμο της που θα γίνει παραμονή Πρωτοχρονιάς χωρίς να σκέφτεται τα έξοδα! Η Νάταλι ψάχνει για μια εντυπωσιακή τουαλέτα για τη σπουδαία μέρα.