Έτσι ντύνεις μία λαίδη
Η μέρα του ντεφιλέ του Ράντι επιτέλους έφτασε και είναι η μεγάλη του ευκαιρία να αποδείξει ότι επέστρεψε δυναμικά ως σχεδιαστής! Και η Τζάκλιν δεν συμφωνεί με τη μαμά της.