She's Come Undone
Η Έμιλι, η Χάνα και η Σπένσερ ανησυχούν για την Άρια, καθώς βλέπουν τη φίλη τους να καταρρέει αφότου μαθαίνει σοκαριστικά νέα για τον Έζρα.